19 Ocak 2011 Çarşamba

Biskolata reklamı ve gelen hayat sevincim

Televizyon sevgimi arttıran reklamı açıklıyorum: biscolata reklamı. İzleyeniniz oldu mu? Biscolata'nın yapım aşamasında çalışan bebeleri gördünüz mü hiç? Aman allahım dedim neler oluyo dedim uu beybi dedim. Hep güzel kadınları oynatırlardı reklamlarda, e haliyle bize pek hitap etmezdi ama erkeklerin o reklamlara niye ağızları açık baktığını şimdi anlıyorum. Akıllarını öpiyim reklamcıların ben. Sonunda taş gibi bebelerin oynadığı bi reklam görebildik, aklımı çıldırıcam sevinçten. Umarım devamı gelir bu reklamların da, azıcık da erkekler kıskanır televizyondakileri. Hep orası burası açık kadın görmekten içim baymıştı zaten, azcık da orası burası açık erkek görelim diy mi ama? Uuu beybi mutluyum gerçekten.


http://www.youtube.com/watch?v=usTyUNaghaU

Üstün hizmet, işte o reklam.

3 yorum:

  1. Öhöm öhöm.
    Nasılsın yaaahu, sesin çıkmıyor.
    Bizi unuttun. :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı hisleri paylaşıyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Unutmadım, çok iyiyim odamı değiştirdim yepyeni bi hayat :) Sen nasılsın Liella'cım takip ediyorum yazılarını en iyi arkadaşla başın dertte sanırım:D Aynen benimki de başımın etini yedi resmen sonunda çocuğa kavuştu da kurtuldum gerçi hala arayıp anlatıyo :D Ama olsun en iyi arkadaş candır

    YanıtlaSil