8 Nisan 2011 Cuma

Ustun hizmet!

Canlarim naber? Madem sehirlerarasi otobusteyim ve madem burda supersonik kliseler yasaniyor, e yazmadan sizle paylasmadan olmaz degil mi? Son durumda butun kliseler yasanmsti:goze gelen isik, geriye yatmayan koltuk, cit cit mesaj yazan(ergen oldugu tahmin edilen) insan, hic guzel film koymamalari ve niceleri.. Az once yastik istedi yanimdaki kiz, snra muavin salaga yatti getirmedi. Yandaki teyze koltugun altindaki ayak koyma yerini actirdi bana.  sonra muavine kirlent getrir misin dedi ve kapti yastigi. Demek ki kilit sozcuk kirlentmis. Ben de kirlent diyecegim artik. O kadar uykum geldi ki cit cit mesaj sesi adeta bir orkestra gibi, arkadas neyle yaziyor nokia 3310la midir nedir. Yandaki teyze de benden suphelendi tip tip bakiyo oysaki benim telefonum dokunmatik adeta sessizligin kalesi. Bi yolunu bulup teyzeye masumlugumu gostermeliyim diye dusunup yazmayi biraktim o serefsz mesaj yazan da birakti. Iyice supheleri uzerime cektim gicik gibi. Offf daha cok var lan, su mesaj yazan salak uyumadan gun yuzu yok bize. Muzik dinliyim dicem o da demin battery low didi cok uzdu bini:( Az once son klise de yasandi uyuyan cocuk uyandi. Otobusun her yerine dagilmis bir aile var adeta. Teyze birazdan durtup su cocugu al uyut derse sasirmam. Off zaten butun gun her seye gozum dokdu aglicak gibi oldum sulugoz gibi,  bi de demin cok huzunlu bi cizgifilm izledim iyice bok gibi oldum lan. O degil de asil mola yerinde bizi ne gibi suprizler bekliyo sayin seyirciler. Bi de su mesaj yazan sevgilisiyle kavga etmiyosa ne olayim. Bi de bnle senkronize gidiyo serefsiz, supheleri bana cekmek istiyo ama yemezleer ! Gicik bakislarla yargilanan ben olmicam lan, sen olcaksin! Yandaki teyzeye gazi versem,  yok bi de cocuk uyanir falan basa dert. Gerizekali ergen destan mesajlar yazan daktilo telefonlunun da mesajlari bitsin insallah. Ben otobusun muziklerini dinlemeye gidiyorum, birazdan da KIRLENT istiycem. Opuldunuz.

2 yorum:

  1. http://daganikcocuk.blogspot.com/ hadi izleyelim

    YanıtlaSil
  2. yazımda kendi reklamını yapmanın yanı sıra, daginik yazacağına daganik yazmışsın blog adresini. tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil