1 Mart 2011 Salı

Her şey çok yoğun olcak lan!

Dar geldi bana angara, şaziye de kaçtı osmana çek çek dünyanın kahrını vur vur rakı rakı şaraba diyerek bu güzel şarkımızdan bi kupleyle yazıma başlıyorum. Bi ring şöförümüz bu şarkıyı odtüye uyarlamış, helal olsun. Benim ring şöförüm bile başka memleketlerdekileren bir başka bakıyor yauvv(saygılar nihat doğan).
O değil de, böyle kıçımı kaşıcak zamanım olmayacağı günler yaklaşırken ufaktan bi korkmuyo da değilim hani. Cidden korkuyorum lan. Şimdi mesela istediğimi yapıyorum az önce how i met your motherı izledim, canım sandviç çekti(neyse). O değil de bugün süper bi pilav yaptım, yedim, yarım saat öncesine kadar her şey mükemmeldi ama bi süredir midemde bazı tür ağrılar var. Bi şey mideye oturunca nası oluyodu? Sanırım bende ondan oldu. Konudan konuya atladığım yazı, selam olsun sana!
Bu arada sakın ama sakın burger kingdeyken big king ekstranın tamamını ağzınıza sokmaya çalışmayın(eve söylediyseniz olur). Hayır çünkü çiğneyemediğin için çıkarıyosun onu, ama çıkarınca atmaya da kıyamıyosun yemek istiyosun, sonra etrafındakiler sürekli baktığı için yemek istemiyo gibi yapıyosun ama ölüyosun onu yemek için. Sonra gidip bi menü daha almak falan, hoş şeyler değil yani. Evde yapın ama. Eğlenceli çünkü böyle sıktıkça küçülüyo falan artık nası bi ekmekse.
Bloguma yeni tasarım yapmayı düşünüyorum, beni bekleyin anacım. Bomba gibi gelicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder